Lime49 Forum Index
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

lasky1994
#1 Posted : 14 March 2018 05:18:39(UTC)
lasky1994

Rank: Advanced Member

Den niogtyvende ?rige Alison Bell, en af ??vores tre deltagere i Big Marathon Challenge i ?r, fandt ud af, at en ny bevidsthed om det har forbedret hendes l?b ved opdagelsen af ??hendes tilstand. "N?r jeg inds?, at jeg havde astma og havde de rigtige inhalatorer og den rigtige ledelse fra sygeplejerskerne en l?ger, hjalp det virkelig med min tr?ning," siger hun. Jeg finder ud Nike Air Max 2016 Mujer af at k?re l?ngere Adidas Zx Flux Womens afstande hj?lper med min vejrtr?kning - det er de f?rste tre miles, jeg f?ler jeg ikke kan g?re, men n?r jeg en gang kommer i rytmen, is?r hvis det ikke er frysende koldt eller virkelig varmt, kan jeg regulere det ganske let. "

At regulere astma under l?b, er det vigtigt at kontrollere fem elementer, hvor det er muligt - medicinering, vejrtr?kning, milj?, timing og din tilgang til tr?ning. S?dan er det:

Medicin. "Kontroller din astma ved at modtage de tre elementer i grundl?ggende astma-pleje: En ?rlig gennemgang, en skriftlig astmahandlingsplan og din inhalatorteknik kontrolleret", r?der Sonia. Redningsinhalatorer er designet til at lindre symptomerne meget hurtigt, s? s?rg for altid at b?re en inhalator med dig i tilf?lde af et angreb. Du kan ogs? blive r?dgivet af din l?ge at tage medicin f?r du k?rer for Adidas ZX 850 Femme at hj?lpe med at Adidas Superstar Femme kontrollere symptomer.
Vejrtr?kning. "Astmatikere har brug for at sikre, at de ikke er ved at tr?kke vejret - eller hyperventilere gennem munden vejrtr?kning," siger Carey. "Det er afg?rende at l?re at tr?kke vejret samtidigt gennem n?se og mund."
Milj?. Hvor det er muligt, er det en god ide at undg? at k?re i bym?ssige ideer, herunder bycentre og t?t p? travle veje, hvor luftforurening er h?jest. Men for byboere, hvor dette ikke er en mulighed, s? pr?v at l?be tidligt om morgenen, n?r forureningen er lavest.
Timing. Hvis du f?lger en tr?ningsplan, skal du v?re fleksibel med dine sessioner. Pr?v og planl?g din tr?ning omkring den lokale pollenprognose for dit omr?de - is?r i sommerm?nederne. P? de dage, du ved, at pollen t?ller vil v?re h?j, planl?gge i dine kurser eller styrke sessioner, eller v?lg Adidas Tubular Mujer en tidlig Nike Air Pegasus 83 Womens morgen k?rsel, n?r pollen t?ller er lavest. Derefter vaskes t?jet straks for at fjerne pollen, og hovedet lige til bruseren for at fjerne det fra din hud og h?r. I vinterm?nederne antages t?rrere, koldere luft at udl?se astma. N?r vejret er s?rligt koldt, skal du pr?ve at b?re en b?lle, der d?kker din n?se og mund, s? luften du tr?kker ud, vil befugt luften du ind?nder.
Uddannelse. Det er vigtigt at starte langsomt. S?rg for, inden hver session
Users browsing this topic
Guest
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.