Lime49 Forum Index
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

sooo
#1 Posted : 13 October 2017 02:39:23(UTC)
sooo

Rank: Advanced Member

Het kan gewoon mijn mening zijn, maar ik begrijp het gevoel dat Nike in 2013 een beetje favoriete is voor de dames. Zoals ik al eerder heb gezegd, hebben vrouwen het beste van alle werelden als het gaat om sneakers en hier is nog een Asics Gel Lyte 3 Femme Noir juweeltje van het Nike Air Max-kamp dat mijn punt bewijst! Introductie van de Nike Air Max Thea.

Er wordt gezegd dat Nike, ter ere van de 25ste verjaardag van de Nike Air Max 87, die sneaker heeft genomen en deze naar beneden Nike Air Max 2017 Mujer sleept om deze schoonheid te creiren. Deze sneaker heeft een eenvoudiger zool, maar een zeer mooi gestroomlijnd bovenste met behulp van de populaire Hyperfuse technologie. Hoewel deze sneaker misschien heel simpel kan zijn, is het ver van het en heeft een aantal van de beste eigenschappen van de Nike Air Max wereld en de nieuwe sneaker technologie wereld om dit te maken.

Zoals het gezegde luidt is het Nike Air Max Classic BW Womens beter om te worden gezien dan te horen, en de Nike Air Max Thea komt in kleuren die een dame helpen om aan die verklaring te voldoen. Deze sneakers komen in verschillende kleuren, maar degenen die ze echt schijnen Nike Air Max 95 Dam zijn de Atomic Pink and Volt. Als je deze kleuren hebt, zullen mensen je schoppen van een verre hoek zien!

Zoals altijd ga ik het met al mijn mede sneakerheads echt houden ... IK WIL DIT OOK! Lieg niet tegen jezelf en denk dat Adidas Superstar Womens Black And White je geen ernstig geval zou hebben van sneaker afguns als je een vrouw had gezien die deze gewrichten schommelde en je wist dat je ze niet kon krijgen. Ik hoop echt dat Nike een mannelijke versie van deze sneaker ontwikkelt omdat het niet alleen geweldig lijkt, maar het ziet er ook echt comfortabel uit!

De vrouwelijke klantenkring kreeg onlangs een Flyknit-versie van Thea, die nu in een nieuwe kleur Nike Air Max 2016 Femme wordt aangeboden met de Nike Air Max Thea Multi.

De Air Max Thea is een van de meest gewaardeerde silhouetten van een vrouwenmarkt die steeds meer wordt overwogen door merken die regelmatig exclusieve producten voorbehouden. Adidas NMD Donna Dit is het geval van deze nieuwe Flyknit variatie die nieuwe mogelijkheden voor de Air Max Thea voor het eerst opent in een veelkleurige kleur op zijn hele bovenkant. De bovenkant is gekleed in externe veters, ondersteund door Flywire kabels. De swoosh wordt in zilveren kleur gepresenteerd, evenals de Nike branding geborduurd in het TPU frame dat de modderwacht van de schoen bedekt.
Users browsing this topic
Guest
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.